2015. november 25., szerda

Tények rólam /2. rész/

Sziasztok!
Jelenleg egyébként erdei iskolában tartózkodom, úgyhogy élvezem a #sunshinedjnapfény hármast. Már ha lenne szánsájn. Meg DJ. Meg napfény. Na mindegy. Remélem jól telik a hetetek. Már szerda van, huh. Még két nap. Hajrá szorítok nektek:)



A mai bejegyzésben újabb 7 tényt válogattam nektek. (Eléggé tetszik ez a bejegyzés típus:D) Úgyhogy kezdjük is el:)

1. Mostanában elég sokat hennázok. Annyira megtetszett és van rá lehetőségem, hogy ingyen hennáztassak egy profi nővel, úgyhogy miért is ne?:) 
Hát nem édes?:)

2. Imádom Franciaországot és benne is leginkább Párizst:) Annyira tetszik a francia kultúra és remélem, hogy minél hamarabb eljutok oda:) Egyszerűen gyönyörű♥



#prayforparis
3. Eddig nem néztem sorozatokat, mostanában viszont elkezdtem a My Mad Fat Story-t. Imádom. Annyira tetszik a szereplőosztás és maga a sorozat. Mivel ez a kilencvenes évek végén játszódik egy kicsit más, mint a mai sorozatok, de valahogy annyira megszerettem ezt benne. Meg hát nem utolsósorban Finn Nelson-ért imádom még♥ #nicomirallegro #bestactorever #finnnelson #mymadfatdiary


4. A kedvenc évszakom a nyár. Szerintem elég sokan vannak még így:) Egyébként mindegyik évszakot szeretem, kivéve az őszt:/ Azt egyáltalán nem. #summeristhebest

5. Imádok idézeteket olvasgatni. Ez is egy elfoglaltságommá vált mostanra, hogy idézeteket keresgetek. A telefonomban a jegyzetekben elég sok szép idézet van. Valahogy majdnem mindegyikben megtalálom önmagam:) A jelenlegi kedvencem ez: 

"My life is an open book. All too often open at the wrong page."


6. Imádom Manu Riost. És kész. Pont. Imádom. Annyira helyes és jó hangja van. Ennél több kinek kell? Ja és spanyol♥
Instagram
7. Már a bejegyzéseimből észrevehettétek, hogy imádom a gifeket.♥ Nem tudom miért:D Olyan jó ezeket is nézegetni:D
Ez én vagyok:D 
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok a bejegyzésemet, ezzel az #iccszókjút fiúcskával búcsúzom,
A.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése