2015. december 6., vasárnap

Apró kedvességek

Sziasztok Lányok:)
Boldog Mikulást mindenkinek:) Sok-sok csokit kívánok mindegyikőtöknek:) És kevés virgácsot:D
Mikulás alkalmából arra gondoltam, hogy összeszedek nektek néhány apró, gyorsan elkészíthető kedvességet, amit nyugodtan ajándékozhattok szeretteiteknek:) Engem szó szerint el lehet varázsolni ezekkel a pici figyelmességekkel. Szóval most olyan egyszerű DIY ötleteket láthattok, amihez nem kell több, mint egy gyufásdoboz, toll és kreativitás! Arra gondoltam, hogy most nem írnék mindegyik képhez hozzá, mert magukért beszélnek, úgyhogy lássuk:
















Nekem nagyon tetszenek és biztos, hogy én is el fogom ezeket készíteni. Ha ti is megcsináltátok, nyugodtan küldjétek el a képet, vagy Instagramra tegyétek ki #maniacgirlinspiration hashtaggel:) (Illetve bármi más hozzám/a bloghoz kapcsolódó képet, videót nyugodtan tegyetek ki ezzel a hashtaggel Facebookra vagy Instagramra.


Boldog Mikulást kívánok még egyszer Spongyabob és Patrik besztfrendjeimmel (#spongyabob #csillagpatrik #spongyabobescsillagpatrikbesztfrendsz)
A.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése