2015. december 17., csütörtök

Inspirációs Csütörtök#1

Szép Csütörtököt Lányok!
A mai bejegyzéssel egy új sorozatot szeretnék elindítani, az Inspirációs Csütörtököt!:)
Az ilyen jellegű bejegyzéseknek a lényege, hogy havonta egyszer összegyűjtök néhány kategóriában ruhákat, kajákat, idézeteket stb. és erről készítek egy posztot:) De inkább nézzük, mit szedtem össze decemberben, természetesen karácsony témában;)


1.  Telefontok

Szerintem nagyon szép ez a tok, olyan egyszerű, nem csicsás, de különleges, olyan tökéletes:)

2. Ékszer


Egyszerű kis DIY nyaklánc:) Tökéletes és, ha hordanék ékszereket, tuti megcsinálnám, mert iszonyatosan cuki:)

3. Táska


Hatalmas táska-fanként kötelességemnek éreztem betenni ezt a kategóriát is:) Egyébként nézzétek meg ezt a táskát- tökéletes. Bár mostanában inkább a backpack-ek között kutakodok, de azért ez a szépség hát... Gyönyörű♥

4. DIY


Ha szerettek gyertyázni, mindenképp készítsétek el!:)

5. Ital


Omájgád! #omg #omagad #szerintetekmennyirekirályezmár #feladom #adjatokegyilyet


6. Kaja


Simán el tudom képzelni egy reggelire:) Na majd a hétvégén talán;)

7. Outfit


Úgy érzem, hogy szerelmes vagyok ebbe az összeállításba♥ Kérek egy ilyen szoknyát!!! Simán, karácsonyi buliba vagy szilveszteri partyra♥♥♥ #ahj #kell #iloveit #omagad #omg #truelove

8. Haj


Egy szó, mint száz: TÖKÉLETES♥

9. Köröm


Egyszerű, de nagyszerű. Kár, hogy nem csinálhatok ilyet:(

10. Vicces


Nem is tudom, hogy ezt milyen kategóriába soroljam... Szerintetek a morbid mércét mennyire üti meg? Mert szerintem kimerítette azt a fogalmat, hogy morbid. Döntsétek el Ti:D Fúúú... Mikor megláttam a képet, 2 percig csak ültem és bámultam:

11.  Idézet


Igaz:) (Imádom az idézetekeeeet♥) #true #quote #lovequotes

12. Zene

Őszintén! Mit vártatok tőlem?:D Igen, persze, hogy az All I Want For Christmas-t teszem be:D És most már végre úgy is tudom hallgatni, hogy nem nyár van és 30° :DD

13.  Karácsony


#imádomakarácsonyt♥

14. Újév

#newyear #thatsme

15. GIF


Hát ennyi lett volna ez a bejegyzés:) Szép csütörtököt és jó karácsonyi készülődést kívánok:)

A.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése