2015. december 9., szerda

Szülinapi és Karácsonyi Kívánságlista

Sziasztok:)
Már csak 10 nap van hátra a szülinapomig és már csak 15 nap van hátra Karácsonyig, ezért összeszedtem azokat a dolgokat amiket szívesen látnék a fa alatt, meg a szülinapomon:D Tehát egy kicsit talán elszaladt velem a pacika (#elszaladtvelemapaci), de hát na egyszer 14 éves az ember:D Szerintem kezdem is, mert így soha nem jutok a végére.
Nem fogom kategorizálni, hanem amilyen sorrendbe letöltöttem, úgy fogom bemutatni nektek.

Link

Link

Link

Először is kezdem a listát három könyvvel (#csakhogyhipermegaszuperintelligensnektűnjek). Azért ezeket választottam, meeeert (#hatásszünet) az Alaska nyomában-t már egy ideje el szeretném olvasni, csak még nem volt rá lehetőségem; a Will&Will-t mert tetszik a borítója (#boritomania) és a Kemény Zsófi-regényt pedig azért írtam fel, mert érdekel a története. (Nem másolom be a történetüket, a képek alatti linkre kattintva el tudjátok olvasni). 

Aztán választottam még egy parfümöt. Múltkor, mikor a Dm-ben voltunk megszagoltam ezt a vattacukros illatot és egyszerűen imádom.
#thatsme

Link
Továbbá szeretnék még egy Tangle Teezert. Már nagyonnagyonnagyonnagyonnagyon régóta akarok egy ilyen fésűt. Elvileg nagyon könnyen kifésüli a száraz és nedves hajat egyaránt. Már nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy hogy működik, na meg, hogy a Jézuska idén beszerzi-e nekem:D ;)


A következő két termék a The Body Shopból van. Ettől a márkától is már régóta szeretnék kipróbálni egy-egy terméket. Bal oldalon található a gránátalmás tusfürdő, jobbon pedig egy szintén gránátalmás testápoló. Nagyon jó kritikákat hallottam a TBS termékekről és állítólag nagyon finom illatuk van.

Link
Tavaly kb. ilyenkor kaptam egy fejhallgatót, amit akkor nagyon szerettem de ma már kevésbé, ezért mindenféleképpen szeretnék egy újat. Tegnap vagy azelőtt (egyébként tök mindegy mikor, mert úgyse akkor látjátok a bejegyzést, amikor írom:D) nézegettem az Extreme Digital oldalán a fejhallgatókat és rátaláltam erre. Szerintem nagyon jól néz ki, ráadásul az ára sem vészes, úgyhogy tökéletesnek gondoltam:)

Link

Egész ősszel a (mű)bőr backpack táska után kutattam, amire rá is találtam a H&M-ben viszont az árát egy kicsit borsosnak találtam (tekintve, hogy annyira nem tudok vigyázni a cuccaimra) ezért megnéztem egy kínai oldalon (#dresslinkpls) ahol elég jó áron találtam meg ezt a kis cukiságot (#cukiság). Anyuval már meg is beszéltük, hogy hamarosan meg fogjuk rendelni, hogy a szülinapom tájékán meg is érkezzen:)


Szeretnék még egy 2016-os határidőnaplót, mert idén ez elmaradt és így tényleg nehéz volt a rendszerezés. Ezt a képet igazából csak "jelzésszerűen" választottam, mert annyira nem tetszik, de remélem megtaláljuk a tökéletes határidőnaplót.

A következő két gyertya (innen) a Yankee Candle-től van. Igen, ez is egy olyan márka ahonnan már egy jó pár éve szeretnék gyertyákat. :D

Ez az ágyneműhuzat a H&M-ből van. Nagyonnagyonnagyon édes a pingvinminta rajta. Már elképzeltem magam benne, ahogy reggel azt látom meg elsőnek és aaaaaaahw. 


Amit még nagyon jó lenne beszerezni az, ez a hordozható telefontöltő. Szintén a H&M-ben lehet megtalálni. (Ezenkívűl még egy designben) (#designes:D) Annyira hasznos lenne, mert nekem elég hamar le szokott merülni a telefonom.

Nekem olyan furcsa hajam van. Egyszer egyenes, egyszer hullámos;valahogy a kettő között. Hőt nem szeretnék rá használni, mert akkor tönkrevágná a szépséges (#bjútiful) vörös hajam, így minden reggel szenvedek vele. Viszont nagyon szeretném, ha göndör lenne és ez a kis tubus valami arra való, hogy göndörítse a hajunkat. Nagyon izgatott vagyok vele kapcsolatban, hogy vajon milyen, remélem nem lesz nagy csalódás.


Aztán, amit még szeretnék, az egy tok. Vagy kettő. Esetleg hármat is el tudok viselni:D Nekem egyébként egy Samsung Galaxy Trend Plus telefonom van, már egy éve. Szegény már annyi mindennek volt kitéve:D

És az utolsó dolog, amiről szeretnék beszélni az, ez a Lush csomag, ami a Buttercup névre hallgat. Már csak maga a csomagolása is, annyira (#csomagolásmánia) gyönyörű. Egyébként két terméket tartalmaz. Ha rákattintotok a linkre akkor el tudjátok olvasni a kis leírását.

Egyébként még szerettem volna pár terméket betenni, de nem jó felbontásba töltöttem le (#typicalme), úgyhogy most ennyi lett.
Nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy nektek mi szerepel a kívánságlistátokon, úgyhogy nagyon örülnék annak, ha leírnátok ide kommentbe, vagy emailba. 
Köszönöm, hogy elolvastatok,
#imádomArianat #ArianaGrande

A.






2 megjegyzés:

  1. szia, most talaltam ra a blogodra (igen, hajnalban, bajvan?), es nem terveztem bejegyzesek ala irni, csak miutan elolvastam, de most muszaj megkerdeznem, hogy december 19.-en szulettel? mert a bejegyzes elejen emlited hogy hany nap van a szulinapodig, illetve a karacsonyig. rogton leesett, mert nekem is dec.19.-en van a szulinapom, de azert utana is szamoltam (jol szamoltam ugye?). szoval, igazabol csak ennyit akartam:D koszonom, ha valaszolsz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Igen nekem is december 19-én van a szülinapom. Neked is? Úristen, de boldog vagyok! Eddig soha nem találtam egy olyan embert, akivel ugyanazon a napon születtünk volna:)) De király^^
      Te melyik évben születtél?
      Puszi,
      Anna

      Törlés