2016. január 28., csütörtök

Inspirációs Csütörtök #2

Sziasztok!
Ma egy újabb inspirációs képválogatást hoztam nektek:) A januári téma a kék szín, de majd meglátjátok, hogy nem mindig pontosan kék dolgokat találtam. Kezdjük el:


1. Telefontok


Hát nem édes? #iloveit #ineedit


2. Ékszer


Minimál gyűrű*O* Szia szépség♥


3. Táska

Mostanában nagyon beleszerelmesedtem a backpack hátizsákokba és egyszerűűűűűen true love ez a darab. #truelove #ineedyoumybabe


4. DIY


De aranyooooos♥


5. Ital


NYARAT AKAROK EMBEREEEK!!!!!!44!!!négy!!


6. Kaja


Omajgad. Éhes vagyok


7.  Outfit


T-Ö-K-É-L-E-T-E-S


8. Haj


Mostanában egyre jobban imádom ezt a vállig érő frizurát♥


9. Köröm


Hát nem gyönyörű?♥-♥


10. Vicces


Pls:D Mostanában egyre több lány olvassa:/


11. Polyvore


Ezt az összeállítást én készítettem és tökre meg vagyok vele elégedve:)


12. Szoba


Nem is én lennék ha nem ezt választottam volna:D


13. Idézet


Ez a kép totálisan rólam szól:)


14. Beauty


Omajgad.


15. Január


Imádom ennek a képnek a hangulatát♥


16. Zene




17.  GIF



Sziasztok, hamarosan jövök!:)

A.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése