2016. január 6., szerda

Manikűrvadász | Szülinapi forduló

Sziasztok:)
Hát igen ez egy elég más témájú bejegyzés, mint az eddigiek, de jelentkeztem a Manikűrvadász Szülinapi fordulójára. A különlegessége ennek a fordulónak az eddigiektől, az hogy külföldi blogokról vadásztunk és nem egymástól. Egyébként itt találjátok a szervező, Bella blogját és a Manikűrvadászról szóló bejegyzését:  http://vaniliamamor.blogspot.ro/p/manikurvadasz.html


Az az igazság, hogy én még soha nem vettem részt ebben, hallottam már róla, de nem is tudok szépen körmöt festeni meg ilyenek, így mindig csak annyit mondtam, hogy: Majd legközelebb.
A legközelebb-ből az lett, hogy most jelentkeztem rá. Nagyon izgatott voltam, hogy vajon melyik blogról kell majd vadásznom.
Végül december 15-én, a sorsolás napján megtudtam, hogy én So Nalicious blogról kell vadásznom. Azonnal elkezdtem nézegetni galériát, hogy megtaláljam a kb. legkönnyebb manikűrt. :)
Aztán megtaláltam ezt és azonnal megtetszett:

Link
Ez volt a terv. Csak aztán végül ilyen lett:


Direkt nem teszek be róla több képet, meeeeert annyira tökéletes lett:D Én tényleg megpróbáltam mindent, de... Hát... Nem tudok körmöt festeni. Alapnak egy átlátszó, ápoló Miss Sportys körömlakkot használtam. Utána két rétegben vittem fel azt a pink szintén Miss Sportys körömlakkot a 485-ös árnyalatban. Ez eredetileg egy nagyon szép élénk rózsaszín:) Majd egy átlátszó körömlakkba ütögettem bele ezeket a kis, színes kaviárokat.


Nos ennyi is lett volna ez a bejegyzés, köszönöm a lehetőséget. Őszintén lehet, hogy a következő Manikűrvadászra is jelentkezni, fogok, mert egyébként egy jó kezdeményezés lenne, ha tudnék körmözni:D:)
Már a végén én is így csináltam: (:D)

Nézzétek meg a többiek bejegyzését is:


A.




7 megjegyzés:

  1. Olyan szép lett a csillámos, pink manikűröd, és igenis tehettél volna fel több fotót róla! :)

    Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Csak az volt a baj, hogy nem sikerült olyan jól, de majd legközelebb;)

      Törlés
  2. Szép lett szerintem is, és engem is zavar, hogy alig látok belőle valamit, pedig nagyon tetszik!
    Legközelebb ne dugdosd, jó? :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés