2016. február 20., szombat

DÍJAT KAPTAM!

Hát sziasztok!
Igen jól látjátok a címben én tényleg díjat kaptam. Alig hiszem el!
Kamasz Lány ajándékozott meg az Év felfedezettje díjjal, akinek ezúton is szeretném nagyon megköszönni:)

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad ;)
2. Válaszolj 5 kérdésre, ami a díjhoz jár.
3. Olvasd el az első 5 fejezetet, illetve az utolsó fejezetet, annak a blogján akitől a díjat kaptad.
4. Mondj véleményt a blogról.
5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot .
6. Küldd tovább a díjat 5 (helyett 4) embernek! nézd meg, hogy megkapta-e már a díjat, és ha igen, ne küldd el neki!

Kérdések:
Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
A legeslegelső történetemet 2.-os koromban írtam. Arról szólt, hogy egy lány hirtelen belecsöppen egy álomba (amiről ő nem tudja, hogy álom) és így kalandokban lesz része. Szerintem majd egyszer megmutatom nektek;)

Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Nagyon boldog voltam, de egyszerre féltem is. Most már nem félek annyira tőle.

Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?
Az első kommentet, ha jól tudom Manikűrvadász Marcsi írta a Manikűrvadászos posztom alá:)

Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
Mindig is szerettem írni és blogolni. Ezért ki kellett találnom valami olyat, amiben mindkettőt tudom csinálni. Így jött a blog ötlete.

Mit jelent számodra az írás?
Ezt elég nehéz megfogalmaznom. Az írás egy olyan dolog számomra, ahová el tudok menekülni, amibe le tudom írni az örömömet és összes érzésemet.


Őszintén még csak egy pár hete olvasom a blogját, de annyira tetszik, ahogy fogalmaz, hogy azóta viszont rendszeresen. Ezért is lepődtem meg, amikor megláttam a kommentjét a posztom alatt. Csak néztem, hogy mi a szar? Mi van? Ez megtörténik velem? De hát ő egy blogger! Mi a ....?
Szóval igen:D
Egyébként a kedvenc bejegyzéseim a Gondolatok c. "sorozat" (ha nevezhetem így), illetve imádom a film-és könyvkritikáit is.

Akiknek tovább küldeném: 
Anna's Books blog (http://annbooks.blog.hu/)
Szütyő Blog (http://www.szutyoblog.hu/)
Aki a szerelembe szerelmes Blog (http://hajnikavilaga.cafeblog.hu/)
Sunshine and Glamour Blog (http://sunshineandglamour.blogspot.hu/)
Force of Beauty by Asu: (http://www.forceofbeauty.hu/)

Köszönöm szépen mégegyszer Kamasz Lánynak a díjat!


A.



6 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon köszönöm! Igazából Te is megleptél engem :) Jövőhéten el is készítem a posztot róla.

    U.I.: Jó a Simpsonos kép, amit választottál :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira cuki vagy! Hihetetlenül jól esett, amit a blogomról írtál :D Csak pilláztam, hogy WTF?! Most meg itt ugrálok, mutogatom, hogy "ezt írták a blogomról, ezt írták a blogomról!"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is ezt éreztem kb. amikor megláttam, hogy írtál:D Mégegyszer köszönöm:)

      Törlés