2016. február 14., vasárnap

Valentin TAG

Sziasztok!
Igen elérkezett Valentin-nap is, amire már egy hete készülünk! Juhúú
Most, így a hét lezárásaként egy Tag-et fogok kitölteni. Remélem, hogy jól telik a napotok:)
1. Jelenleg kapcsolatban vagy?
Nem:)
2. Nagy dolognak tartod a Valentin-napot?
Ezt már a hét legelső bejegyzésében jobban kifejtettem, szóval ha érdekel a véleményem akkor itt el tudjátok olvasni.
3. Szereted a virágokat? Melyik a kedvenced?
Természetesen szeretem, a kedvencem a vörös rózsa és a százszorszép♥ Annyira gyönyörűek:)



4. Melyik a kedvenc csokid?
Őszintén az összes:D Szóval márkától és ízesítéstől függetlenül jöhet, minden mennyiségben. Jó, ha mégis kellene választani akkor az Oreósat választanám. Attól függetlenül, hogy nem vagyok egy hatalmas Oreo-fan, talán ez a kedvencem:)



5. Randi este! Étterem vagy laza program vagy házhoz rendelés?
Szerintem inkább a laza programot választanám, mert ezek közül tényleg ez az arany középút számomra. A rendelés, az túl hétköznapi; az éttermek pedig dugig vannak ilyenkor, szóval egy laza program tökéletes.
6. Hogyan reagálnál, ha a barátod egy plüssmacival lepne meg?
Egyrészt borzalmasan meglepődnék, mert nincs is barátom:D De tegyük fel, ha lenne valószínűleg aranyosnak tartanám, és azzal a macival aludnék:D
7. Kedvenc romantikus könyv?
Hűha. Ez nehéz választás, mert olyan tipikus romantikus könyveket nem szoktam olvasni, de talán Papp Diána Bodza Bisztróját mondanám:)



8. Kedvenc romantikus film?
Az 50 első randi és a Meglesni és megszeretni a két kedvencem♥



Remélem szép Valentin-napotok van,

A.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése