2016. április 10., vasárnap

Glamour-napi haul

Sziasztok!
Sajnálom, hogy egy ideje nem volt bejegyzés, de eléggé el vagyok mostanság havazva, nem beszélve arról, hogy kedvem és ötletem sincsen per pillanat. Viszont voltunk Glamour-napozni és azt gondoltam erről talán érdemes lehet pötyögni egy pár sort. 


Igazából nem vittük annyira túlzásba a zsákmányolást, de azért van néhány dolog. Az alap koncepció az volt, hogy nincs alap koncepció, szóval csak bementünk a boltokba, nézelődtünk és kb. ennyi. Kezdem rögtön a bjúti dolgokkal. :)


1. Ebelin 70-darabos vattakorong
Már kifogyóban volt az előző ugyanilyen csomag, úgyhogy be kellett szerezni mindenképpen. Egyébként erre nem volt kupon, de ha minden igaz akciós volt. Kb. 300 forintot fizettem érte.

2. For Your Beauty 5 darabos sminkszivacs
A Rossmannban is voltunk és szerettem volna már ilyen sminkszivacsokat is, kipróbálni, és megnézni, hogy tényleg hatékonyabb-e. Majd írok róla, de elöljáróban annyit, hogy kellemesen csalódtam. :)

3. Rival De Loop Young arcpúder
Nekem a 01-Porcelain árnyalatban van meg, ez a legvilágosabb és tökéletesen illeszkedik a bőrömhöz. Kb. 700 forint volt. Majd erről is írok:)

4. Balea Soft&Clear mattító kompakt púder
A legvilágosabb 10-Sand árnyalatba vettük még elég régen, úgy február magasságában, de még nem mutattam meg, így most belevettem ezt is. Olyan 900 forint körüli árban tudjátok beszerezni.

5. Rival De Loop Olívamaszk
Hát már ezt is régebben vettem. Azt kell róla tudni, hogy védi a bőrt a kiszáradástól és két használatra elegendő.

6. Maybelline Great Lash fekete szempillaspirál
Már elég régóta szemezgettem egy Maybelline szempillaspirállal és most végre elérkezett az idő, hogy megvettem ezt. Eddig jónak tűnik, de majd nemsokára erről is tervezek beszélni. Vagy írni. Szóval értitek:D

7. She szájkontúrceruza
005-ös árnyalatban (ha minden igaz, csak ezt találtam rajta). Elég tartósnak bizonyult eddig, de még tesztelés alatt áll.

8. Essence Pure Nude korrektor
Természetesen ebből is a legvilágosabb 10 pure beige árnyalatot vásároltam meg. Erről is fogok írni, de előzetesként annyit elárulhatok, hogy nagyon tetszik.

9. Balea Soft&Clear korrektor
Ez is egy régebbi vásárlás alkalmával került hozzám. Majd írok róla is.

10. Labello Lip Butter Blueberry Blush
Nagyon jól hidratálja az ajkakat, habár az ára picit húzós. Ezt is még régen vettem és nagyon jól jött és ráadásul elég sok termék van benne.



És most a tusfürdőket sorakoztatom fel!:)

11. Isana passiógyümölcsös tusfürdő

12. Isana Lady Lemon&Mr. Mint tusfürdő

13. Fa Yoghurt tusfürdő

14. Palmolive Feel the massage tusfürdő



15. Loreal Elseve Nutri-Gloss Luminizer sampon

16. Schwarzkopf Gliss Kur hajbalzsam

Minkettőről írok majd egy hosszabb bejegyzést, de egyelőre csak tesztelgetem őket.



17. Elefántos hipermenő Takko-s felső

18. Egyszerű V-nyakú világoskék basic póló

19. Rövidített állású Lidl Esmara szürkés felső



Ti vásároltatok mostanában? Ha igen miket? 

Nemsokára,


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése