2016. április 29., péntek

Inspirations

Sziasztok!
Ma nem volt kedvem egy nagyon összetett bejegyzést írni, ezért ilyen inspirációsmindenféle poszttal leplek meg titeket. Lesz itt minden(: képek, idézetek, versek, könyvek, zenék stb.), amivel egy kicsit megpróbálhatjuk feldobni a mindennapokat.


A bejegyzés elolvasásához két dalt ajánlok figyelmedbe!!!4!!négy!


Csak hogy megalapozzuk az enyhén depresszív alaphangulatot. (márkcsintás)


Na egyébként semmi depresszióm nincs, sőt még a napocska is süt, de most ehhez van kedvem. A kedvtelenséghez. Logika, gyerekek, logika.


Neked

Neked írom tudod jól, ezt a verset,
Mert már nem találom sajnos benned,
Azt a srácot, ki gyakran megnevettet,
De hiába ha minden titkom megvetetted.

Már nem fáj érted semmi másom,
És csak annyit tudok mondani sajnálom.
Nem maradt több választásom,

És inkább gondolkodom a témaváltáson.


Ezt a verset én írtam. Vagyis ez csak egy részlet, mert elég hosszúra sikerült és ez igazából a kedvenc részem. Ez sikerült a legjobban. Eddig sokszor hallgattam azt pár embertől, hogy jaj ők így írnak verseket, jaj ők úgy írnak verseket és már rohadtul eléggé idegesített, az hogy ők ezzel vágnak fel. Én sem nyomom az orruk alá, hogy történeteket írok. Soha nem nyomtam más orra alá. Tehát, egyik februári-márciusi este leültem, elővettem egy lapot és elkezdtem verset írni, hogy megláthassam mi is ebben olyan nagy dunszt. 20 perc alatt elkészült ez (a Neked) és tetszett, ezért írtam tovább. Azóta sem mondtam kb. senkinek, hogy én verseket (is) írok.



“Az vagy, amit egész nap gondolsz, és jellemed a gondolataid összességéből tevődik össze… Nagyszerű lehetőséggé változtathatsz minden egyes problémát."

Amikor először megláttam ezt az idézetet, nagyon megtetszett, gyorsan bele is firkantottam a jegyzeteimbe, mivel gyűjtöm a szép idézeteket. Már elég sok van egyébként. Sajnos már nem emlékszem arra, hogy ki mondta/írta ezt, de ha rákerestek tuti megtaláljátok.





Ezt a Tumblr outline-t egy nagyon kedves barátnőm készítette rólam. Nekem tényleg nagyon tetszik és azóta el is kezdtem ezzel is foglalkozni. Egyébként nagyon jó időtöltés ráadásul az olyan két-balkezeseknek is lehet benne sikerélménye, mint nekem.




Ha szeretitek a Once Upon A Time témájú képeket, akkor katt a linkre. Nagyon menő képeket találhattok ott.




Csak próbáljuk meg. :)


Ezen a képen, elég sokat gondolkodtam, és végülis csak arra jutottam, hogy k. Mert én vagyok a leghatalmasabb álmodozó a Földön, szóóóval. Bukta.



Mostanában elkezdtem (ilyeneket) rajzolgatni és nagyon élvezem. Csinálok egy scratchbook-ot és majd megmutatom a végeredményt


Hatalmas Ady-rajongóként muszáj ezt a képet is megmutatnom nektek. Gyönyörű vers.


Mindig csak előre!


Nemrég olvastam el John Green Papírváros c. könyvét, amivel kapcsolatban sok gondolatom van. Rejtélyes, izgalmas, lehengerlő, mai és mély gondolatokat leíró könyvecske ez. Imádtam.


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése