2016. május 22., vasárnap

Spring TAG

Sziasztok!
És igen, el is érkeztünk a Spring Week utolsó napjához. Ma arra gondoltam, hogy ezt a tag-et töltöm ki, mert szeretem a tag-eket. Mielőtt belevágnánk, azonban lenne egy kérésem, hogy tegyetek fel nekem kérdéseket, mert szeretnék Q&A-t (kérdezhettek itt-kommentben- vagy a Kontaktok menüpontban található felületeken keresztül is). Előre is köszönöm. :)


1. Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked?

Hát mivel alapból nem igazán szoktam magam kisminkelni, ezért nincs külön kedvencem. De ha nagyon kéne egy kedvencet mondanom, akkor a Max Faktor Experience nevű szempillaspriált mondanám, mert nagyon természetes, de szép hatást lehet vele elérni és én pont ezt imádom benne.


2. Melyik a kedvenc tavaszi programod?
Hát. Azt hiszem, hogy a sétálás. Télen is nagyon meghitt és romantikus sétálni, csak nem a fagyban. Viszont így, amikor szépen süt a nap, elővehetem a bőrdzsekimet és elmegyünk sétálgatni, az annyira édes. De most komolyan! Ezenkívül minden szabadtéri program, amikor már jó idő van. Menthetetlenül imádom a természetet (vagyis a szép részét, a bogaraktól irtózom)..!

3. Melyik a kedvenc tavaszi virágod?
Nem tudom, hogy mennyire számít tavaszinak ez a szépség. Azt hiszem, hogy már említettem, hogy mennyire odavagyok a daisy flower-ért. Az igazság az, hogy fogalmam sincs, hogy mi a magyar neve (talán százszorszép, de nem vagyok benne biztos), annyira cuki.


4. Hordasz tavasszal napszemüveget?
Igen, amint előbújik a napocska jön is a napszemüvegem és együtt bevesszük Budapestet:D

5. Miben változik az öltözködésed tavasszal?
Mindenféleképpen előkerül a hőn szeretett bőr-és farmerdzsekim. Aztán ugye a világos nadrág, napszemüveg, színesebb ruhák. Csak a szokásos. Semmi #kirúgunkahámbólextravagáns szerkóm nincs tavaszra.

6. Tavasszal eszel fagyit?
Igen, általában tavasszal már szoktunk enni, habár csak mértékkel, mert ilyenkor csalóka nagyon az időjárás, de természetesen én, mint fagyi-imádó ki nem hagyom a lehetőségeket.

7. Mi a kedvenc tavaszi illatod?
Mindenképpen az Adidas Natural Vitality parfümje szokott ilyenkor használatra kerülni. Abszolút virágos, friss illat.

8. Milyen a tavasz ott, ahol élsz?
Olyan, mint mindenhol máshol (Magyarországon-leginkább). Napsütéses, de néha esős. Olykor borongós, de párszor #pólóbanismegsülök-ös. Változó.

9. Mit szeretsz a tavaszban?
Mindent. De tényleg. Mindent az égvilágon♥

10. Tavaszi nagytakarító vagy?
Igen, abszolút. A szobaátalakítást is direkt mostanra terveztem, hogy kicsit szelektálhassak is vele.

Most ennyi fért bele ebbe a bejegyzésbe, ha szeretnétek akkor Ti is kitölthetitek!


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése