2016. június 24., péntek

Kiss💋, Marry💍, Cliff💀 CHALLENGE

Sziasztok!
Ma egy nagyon különleges bejegyzéssel készültem nektek, ami nem más, mint egy kihívás, amit először, így blogos formában Rékánál láttam és nagyon megtetszett, úgyhogy Réka beleegyezésével én is elkészítem, az én fangirl-verziómat, amiben a legnagyobb szerelmeim fognak megmérkőzni egymással, egy csókomért, a kezemért (vagyis, hogy én legyek a felesége; na értitek) és azért, hogy megöljek egy-két embert.
Előre félek, ettől a poszttól, mert az alábbi fiúcskák abszolút a szerelmeim egytől-egyig, szóval ez egy nehéz játék lesz.
A random.org segítségével listáztam azt a 27 nevet, amit így kapásból leírtam.
Kezdjük!➡

1. kör

Alvaro Mel
Jake T. Austin
Zac Efron


Hűha. Ez egy igazán nehéz kör. Már rögtön az elején így kezdünk, na jó. Oké. Hú. Jake T. Austin-hoz megyek hozzá. Szerintem. Igen. Zac Efron-nal csak egy csók. És szegény Alvaro Mel-nek el kell távoznia. Sajnos, őt találtam a legutóbb (a három közül), így még annyira nem erős a kötelék. De azért őt is imádom.

2. kör

Manu Rios
Justin Bieber
Grayson Dolan


Ezt nem hiszem el. Oké Justin-nal házasodom, kövezzetek meg, de úristen♥ Akkor hát Manu Rios-sal egy csók. Egy jó hosszú csók és végül sajnos Grayson-t meg kell ölnöm. Ez annyira igazságtalan.

3. kör

Shawn Mendes
Chris Collins
Járai Márk


Oké. Jó. Akkor Márk meghal. Bocsi. Bocsi. Chris lesz a férjem. Csak nézzétek azokat a szemeket. Shawn pedig egy csók. Ahj. #nehézazélet

4. kör

Luke Hemmings
Harry Styles
Leonardo DiCaprio (fiatalként)


Oké az biztos, hogy Harry lesz a férjem. De ez a való életben is így van, szóval ez ellen nem lehet mit tenni. Ahj. Luke vs. Leo. Jó. Leo-val csókolózok és Luke-ot szegényt, megölöm. Szegénykém. Pedig annyira helyes ő is, de azért Leo...

5. kör

Joe Jonas
Nate Garner
Niall Horan


Húúúha. Jó. Talán Niall lesz a férjem. Igen, ő lesz az. Aztán most jön a nehezebb rész. Ahj. Nem tudom. Már 5 perce csak itt ülök és gondolkozok, de azt hiszem megszületett. Joe-val csókolózok és Nate-et megölöm. Ahj. Ez nehéz volt. Sajnálom.

6. kör

Gregg Skulkin
Dylan Sprouse
Calum Hood


Az bizti, hogy Dylan lesz a férjem, mert hát na. Calummal lesz egy csók, viszont Gregg meghal. Szomorú, de ez a kör viszonylag egyszerűbb volt. Hála Istennek.

7. kör

Brooklyn Beckcham
Venczli Alex
Dezső Bence


Istenem. Gyerekek. Ahj. Hú. Jó. Brook lesz a férjem. Alex csak egy csók és szegény Bence meg fog halni. :c Bocsi.

8. kör

Liam Payne
Louis Tomlinson
Nagy Márk (Leiner Laura: Bexi-sorozat)



Okés. Az már a legelején biztos, hogy Nagy Márk lesz a férjem, ez annyira biztos, hogy nagyon :D Aztán, szerintem Louis-val lesz egy csók és Liam-et meg kell ölnöm. Sajnálom, srácok. Sajnálom. Amúgy Lol, a One Direction tagjai is veszekednek értem.

9. kör

Nico Mirallegro
Johnny Depp (fiatalon)
Austin Butler


És az utolsó kör is természetesen rohadt nagyon nehéz. Jó akkor. Austin lesz a férjem. Johnny csak egy csók és sajnos a kedvenc sorozatom egyik főszereplője, Nico meghal. Sajnálom gyerekek.


Köszönöm, hogy elolvastad. Ha gondolod te is csináld meg ezt a kihívást!


A.

5 megjegyzés:

  1. A legtöbb emberkét nem ismerem, de Shawn-nál megörültem! Ő az én férjem lesz és punktum 😍 Hála égnek nem ölöd meg és nem lesz a te férjed is 😂😂

    VálaszTörlés
  2. Gregg, Bence, Luke megszakad a szívem :'( A többivel egyetértel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én és a helyesírás egyetértek* :D

      Törlés
    2. Nekem is, de ilyen az élet:,c

      Törlés