2016. július 22., péntek

DIY Könyvjelzők

Sziasztok!
Már nagyon régóta készülök egy ilyen bejegyzéssel, de aztán valahogy mindig elfelejtődött, viszont most itt vagyok és írom is, ti pedig már olvashatjátok is.
Mindig is szerettem a különleges, cuki, vicces, motiváló könyvjelzőket, és elég régóta gyűjtöttem is a gépemen az ilyen Pinterest képeket. Szóval most a kedvenceimből láthattok egy kis összeállítást. Ha érdekel és tetszik, akkor írjátok meg és, akkor felteszem a 2. részét is.

Hát nem cuki? És nagyon egyszerű is.


Harry Potter-fanok figyelem! Nagyon édes.

Hiperszuper egyszerű, de mégis nagyon szép.

Inspiráló és nagyon egyedi. :)

Talán ez a kedvencem. Azt hittem, hogy nehéz, de még én is meg tudom csinálni. :D

Ilyenem régen volt és imádtam.

Hát nem édesek? Ó te jó ég♥

Egyszerű, de személyre szabható:)


A.

2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon aranyosak *-* Amikor a DIY posztokhoz válogatom a képeket,mindig szembejönnek az ilyen könyvjelzős képek és mindig megfogadom, hogy megcsinálom! De a lustaság nagy úr... :/ Itt lenne az ideje egy DIY napot tartani :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is így vagyok vele. Egy csomó minden van, amit meg kéne csinálnom, de ahhh majd máskor :D Viszont még a nyáron jó lenne beiktatni egy ilyen DIY-olós napot (hetet:D), hogy a kedvenceimet meg tudjam csinálni...
      Anna

      Törlés