2016. július 14., csütörtök

Inspirációs Csütörtök#6

Sziasztok!
Hát el sem hiszem, hogy ez már a 6. Inspirációs Csütörtök. Jó igazából már a 7. lehetne, meg most hat ugyanolyan (hasonló) bejegyzés, de akkor is. Na. Nekem nagy szó már ez is. Olyan régen írtam legutóbb ilyet és már hiányzott. Habár ezekkel a posztokkal sok munka van, mert egy csomó képet kell összegyűjteni, aztán mindegyikhez egy kis szöveg is, na mindegy. Ja meg ott a formázás is, mert az egyik kép nagyobb felbontású, a másik kisebb- ez nagyban mutat jól, az meg inkább kicsibe. Na mindegy. De ettől függetlenül szeretem ezt a posztot és ahogy észrevettem Ti is, szóval most mindenki kedvére teszek- remélhetőleg. De elég is volt ennyi ide az elejére. Lássuk is az inspirációs képválogatást.


1. Telefontok


Egyszerű és mégis különleges. De tényleg semmi extra- én mégis úgy érzem, hogy kell :)


2. Ékszer


Én is szeretnék valami hasonló nyakláncot. Ami ilyen egyszerű és mégis tök szép.


3. Táska


Hát nem édes? Oda meg vissza vagyok a dinnyéért és a dinnyés dolgokért, de ez egyszerűen felülmúl mindent. Szívecske formájúak a magok!!!!4!!!négy! Nem hiszemeeeel♥♥


4. DIY


Gyümölcsös füzér. Jól néz ki és egyszerű. Lehet, hogy megpróbálkozok valami hasonlóval, mert a mostani daisyflower (mindig elfelejtem, hogy van magyarul ennek a virágnak a neve)-est már le szeretném cserélni.


5. Ital


Imádom a barackos italokat és ez különösen gusztának tűnik. (Ótejóég; mi ez a szó, könyörgöm)


6. Étel


Nem hagyhattam ki, bocsánat. Gyros-függő vagyok. Már gyros-hájam is van♥


7. Outfit


Nekem nagyon tetszik ennek a kétrészes ruhának (ennek van valami külön neve?) a mintája. Naagyon szép♥ És ezekkel a színekkel. Ahw.


8. Haj


Csak itt fonok egy kicsit. Itt csavarok és már kész is. Aha. Nos ez a valóságban totális katasztrófa, de még nem adom fel a reményt.


9. Köröm


Tipikus nyári manikűr. Élénk színnel. Imádom.


10. Vicces


Tavaly óta röhögök ezen a képen. De tényleg. Ez teljesen én vagyok. Köszönöm.


11. Polyvore


Na milyen lett? Nekem tökre tetszik, szerintem elég jó lett. :)


12. Szoba


Én is akarok egy ilyen mandalás lepedőt (vagy mi ez?)! Ez nagyon menő. Csak az a baj, ha ezt is kitenném a sok palim mellé, akkor talán egy kicsit túlzsúfolt lenne. (btw; még mindig kell nyomtatnom Harry Styles-es plakátot. Ahj. Férjem)


13. Idézet


Valami olyasmi, hogy a bőröd barnasága kifakul, de az emlékek örökké élnek. Nem pontos fordítás, de valami hasonló;csak azért, ha esetleg valaki egyáltalán nem tudna angolul, aki meg tud, az tud. És még milyen igaz.


14. Beauty


Hát nem gyönyörű? No comment.


15. Nyár




16. Zene




17. GIF


A.



|Előző Inspirációs Csütörtök bejegyzések:

|Képek forrása:
Pinterest~We heart it

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Ide írok, mert chatet nem találtam :D, és mert tetszik ez a poszt. (Az a kis dinnyés/gyümis DIY!! :o)
    Mehet a csere, ki is tettelek!
    Üdv: Ginny, a GinnEase írója :*

    VálaszTörlés