2016. július 17., vasárnap

Nyári bakancslistám

Sziasztok!
Ma, így az utolsó napon összeszedtem nektek a 2016-os nyári bakancslistámat.

1. Sátorban aludni
Azt hiszem ezt a pontot ki is pipálhatom, ugyanis amikor vidéken voltunk akkor a barátaimmal horgásztunk és sátoroztunk. Még soha életemben nem sátoroztam ezenkívül, de nagyon jó volt. És nem csak azért, mert ott volt F. is. Nem Feri:D


2. Új nyári frizura
Már 3 hónapja tervezgetem, hogy le szeretném vágatni a hajamat. Nem nagyon rövidre, csak úgy váll alattig érőre, mert igazából már unom, hogy ilyen semmilyen a hajam. Nem is egészséges, szóval jó lenne az újítás.

3. Képeslapot küldeni
Már ezer éve (jó talán még soha) nem küldtem én egyedül képeslapot. Szóval nyáron küldenem kell. Még nem tudom kinek, de kell.

4. Papírhajót hajtogatni és elküldeni a vízen
Mondjuk a Duna-parton elküldöm a kis papírhajócskámat (amit nem is tudok hajtogatni) és írok bele egy kis üzenetet is. Mennyire cuki lenne már.

5. Naplementét nézni a vízparton
Igazából a vidéki kiruccanásunk alkalmával ezt is kipipálhatnám, de azért még mivel megyek a Balcsira meg a Velencei-tóra is, így ott is szeretném nézni, annyira szép.

6. Felereszteni egy lufit egy üzenettel
Mindig is menő dolognak tartottam, ahogy a filmekben eleresztették a lufijukat a szereplők és én is szeretnék egy ilyet.

7. Esti sétára menni
Már a sötétben. Hiába félek a sötétben, de ez akkor is annyira jó lenne. Csak andalogni a sötétségben. Ahj. Menthetetlen vagyok.


8. Ruhástul belemenni a vízbe
Amióta először láttam ilyet filmekben, azóta szeretnék én is beleugrani egy medencébe ruhástul. Mennyire király lenne már. Imádnám.

9. Ottalvós bulit csinálni
Mivel jönnek majd vidéki barátaim, ezért végülis ez lehetséges is, de én nem szeretnék több embert hívni, szóval csak ilyen light-os verzióban :D

10. Esőben táncolni
Azt hiszem ezt nem kell kommentálnom. Szerintem minden ember szeretne nyári záporban táncikálni. Meg tüdőgyuszit kapni, ugye?

11. Krétával rajzolni az útra
Na erre nincs semmi értelmes magyarázatom.

12. Hullócsillagot látni és kívánni
Minden augusztusban egyik este kimegyünk a közeli dombra és ott keresünk hullócsillagot, remélem idén is tudok majd kivánni.

13. Starbucks-ozni
Még soha életemben nem ittam a Starbucks-ban semmit. És úgy érzem kimaradok valamiből, ezért ezt be kell pótolnom idén nyáron.

14. Cirkuszba menni
A barátnőmmel meg is beszéltük, hogyha jön, akkor megyünk a cirkuszba, mert már több, mint egy éve nem voltam ott és hiányzik. Kiskorom óta imádok cirkuszba járni, szóval nem maradhat ki idén sem.

15. Állatkertbe menni
Ezt is lebeszéltem már egy ismerősömmel. Szóval reszkessetek állatok, mert jövünk!


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése