2016. július 15., péntek

Summer Week | Frizuraötletek

Sziasztok!
Azzal, hogy itt a nyár, a jó idő, a kánikula egyáltalán nincs kedvem leengedett hajjal járni az utcákat, viszont a sima konty már eléggé unalmas, ezért kerestem nagyon egyszerű frizuraötleteket Pinteresten és most megmutatom nektek is, hátha tudok segíteni.

Rögtön az elején csak egy apró változtatás és sokkal izgalmasabb.
Hát nem cuki ez a két kis fonat? Habár én nem tudom magamnak így befonni, de majd anyuci :D
Szintén szuperegyszerű. Hajszálka fonás. Ezt még én is meg tudom csinálni.
Még régebben próbáltuk ki ezt és nekem nagyon tetszett.
Szintén egyszerű. Mivel ugye nem tudok magamnak úgy fonni, ez egy kis kibúvó alóla.
Nemrég beszereztem egy cuki masnit, amit most már végre használhatok is, e frizura keretein belül.
Melyik a kedvencetek?


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése