2016. július 11., hétfő

Summer week | tag

Sziasztok!
Igen, sok kihagyás után most egy egész héten keresztül, minden nap egy bejegyzéssel készülök nektek. Remélem, hogy élvezni fogjátok annyira, amennyire én élveztem ezeket a posztokat megírni. Személy szerint imádom a nyarat ezért fontosnak gondoltam írni egy ilyen sorozatot. Persze ezeken kívül még valószínűleg lesznek nyári posztok, de most összeszedtem előre néhány témát. Ma a summer tag-t készítem el.

Hallgasd ezt, miközben olvasod a posztot :)

Nyáron hajmosás után magától szárad a hajad vagy megszárítod?
Általában nem szárítom meg, mert olyankor enyhén hullámos utána a hajam, amit az év 365 napján szeretek, de ugye télen megfáznék vizes hajjal, így nyáron hagyom, hogy magától megszáradjon. És nem csak azért nem szárítom, mert lusta vagyok. Neeeeem.


Fagyi vagy jégkrém?
Abszolút a fagyi, habár néha jobban megkívánom a jégkrémet. Attól függ. Alapjáraton nem szeretem a vizes alapú jégkrémeket, de nemrég állandóan csak azt akartam enni. Szóval változó. De a kedvencem totálisan az Ice'n Go (vagyhogyiskellírni) imádom. IMÁDOM. I-M-Á-D-O-M.

Szoknya vagy rövidnadrág?
Az esetek 95%-ban rövidnadrág. Nem nagyon szeretem a szoknyákat, akkor már inkább ugye a ruhák, de csak egyszer-kétszer veszek fel azt.

Tenger vagy tópart?
Tópart. Igazából még soha nem is voltam tengernél. Persze, nagyon király lenne, de azért Balaton, na. Imádom a Balatont. Nagyon nagyon szeretem.

Hányas faktorú naptejet használsz?
30-as faktorút vettünk legutóbb, de ez egy vicces történet. Ugye írtam, hogy voltunk vidéken (múlt héten értünk haza) és hát rögtön legelső nap leégett az egész combom. Csak a combom. Mert elfelejtettem azt a szót, hogy naptej. Lol. GigaLol. De tényleg. Tipikus én.


Kedvenc nyári parfüm?
Az igazság az, hogy nem nagyon használok nyáron parfümöket. Na nem mintha, amúgy használnék olyan gyakran, de nyáron még annyit sem. Igazából szökőévente egyszer eszembe jut nyáron, ha valamilyen olyan alkalomra megyek.

Kedvenc kiegészítő nyárra?
Hát ugye a karkötőim egész évben velem vannak. Szerintem azok. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem nagyon szoktam nyakláncokat, gyűrűket hordani szinte soha, így nyáron sem kerülnek elő a fiók legaljáról, összegubancolódva. Részletkérdés. Max. a nagytakarítások alkalmával.

Saru vagy flip-flop?
Egyik sem? Leginkább a cipókért vagyok oda, de ha az nem akkor szandál vagy balerina cipó. Nincs sarum, a flip-flop-ot pedig strandra veszem fel csak.

Kedvenc nyári sport?
Öhm. A maratoni sorozat-filmnézés és olvasás beleszámít? Mert ha nem az gáz. Amúgy ballagásomra kaptam egy pennyboard-ot, amivel még meg kell tanulnom menni, aztán ha az beindul, vigyázz Bp, mert jövök. :D

Kedvenc fesztivál?
Nem voltam még fesztiválon. Vagyis ilyen zenei-nyári fesztiválon nem és idén sem tervezek menni. Pedig egy Years&Years-t kihagyni bűn, tudom. Majd legközelebb.

Hová mész idén nyaralni?
Ugye voltunk vidéken a mamámnál 10 napot, aztán megyünk majd a Velencei-tóra, meg a Balatonra egy hetet. Meg majd még külön a Balatonra. Aztán remélem eljutok a barátnőmmel a nyaralójukba, Siófokra pár napra. Ezenkívül lehet, hogy megyek egy vidéki barátnőmhöz. Meg mások jönnek hozzám pár napra. Aztán majd a végén gólyatábor és sajnos el is hagyott a szerelmem. A nyár.


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése