2016. augusztus 16., kedd

Back To School | Füzetborítók

Sziasztok!
Valahogy mindig is imádtam saját kezűleg elkészíteni a füzetborítóimat és őszintén rengeteg ilyen inspiráló képem van a gépemen (is), ezért ezt a bejegyzést nem volt nehéz elkészítenem. Nekem, személy szerint #széptollésfüzetmániám van, ami annyiból áll, hogy oda meg vissza vagyok a füzetekért és tollakért, így minden sulikezdéskor (de igazából év közben is) csak úgy gyűlnek a csodás füzetek, amiknek aztán sajnos ugyanaz a sorsa: mégpedig elkeveredik és nem használom. De idén (csakúgy, mint pár éve mindig) megfogadtam, hogy minden füzetet el fogok használni és nem veszek állandóan feleslegeseket. Kíváncsi vagyok, hogy meddig bírom majd. :)
Réka bejegyzését ide kattintva olvashatjátok el.



Nagyon imádom az ilyen egyszerű füzetborítókat. Tuti kipróbálom a háromszögeset.
Igazából ez sem nehéz és nekem tökre tetszik.
Na igen, washi tape-vel nagyon sok mindent meg lehet oldani.
Már nagyon régóta szeretnék beszerezni ilyen festéket... Olyan jól néz kiiii.
Természetesen én, mint hivatalos kaktusz-imádó muszáj készítenem egy ilyen füzetborítót (is).
Az ilyen füzeteket is mindig imádtam. Annyira egyszerű, de mégis szép.
Washi tape-s letisztultabb verzió.
Imádom a feliratos/idézetes füzeteket.
Starbucks-imádóknak.
Nagyon nevetek:D Kell egy ilyen.
Nektek melyik a kedvencetek?

A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése