2016. augusztus 19., péntek

Back To School | Look

Sziasztok!
A mai posztban összegyűjtöttem 3-3 variációt, hogy hogyan hordjátok a hajatokat, hogyan öltözzetek és milyen manikűrötök legyen az iskolában. Remélem, hogy tudtam nektek inspirációt adni.
Réka bejegyzését ide kattintva lessétek meg.

1. Haj
Szuper egyszerű, ahogy elég gyakran szoktam én is hordani a hajam. Kb. 2 perc az elkészítése.

Kicsit bonyolultabb, de még mindig egyszerű és nagyon szép.
Ezzel lenne a legtöbb problémám, de a végeredményért szerintem megéri..


2. Köröm

Egyszerű, egy kis plusszal. Nagyon szép.
Kicsit sötétebb árnyalat, mint az előző, de ugyanúgy csodaszép.
Nagyon szép. Fhu. Meg kell növesztenem a körmöm. Muszáj.


3. Outfit

Hétköznapi, egyszerű, de cuki.
Elegáns, lányos, szoknyás.
Sportos, kényelmes.
A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése