2016. augusztus 13., szombat

Csillagok, csillagok | Kihívás | 3.

Sziasztok!
El is érkeztünk a Csillagok, csillagok kihívás 3., vagyis utolsó napjához. Az előző bejegyzéseimet itt meg tudjátok nézni. Mrs. Pandora, avagy Niki posztjait pedig ide kattintva csekkoljátok, ha még nem tettétek volna meg.
Jelezzétek, ha szeretnétek-e még közös bejegyzéseket, vagy ilyen rövid kihívásokat.
Köszönjük, hogy velünk tartottatok 3 napig!


A mai téma nagyon érdekes szerintem, mivel ez nem egy mindennapi dolog, amiről szoktam beszélni, vagy gondolkozni, ezért is nehezebb megírni ezt a bejegyzést. Mert előtte utána kellett néznem pár dolognak. Például, hogy milyen csillagképek is vannak. Mivel, ha csillagképekről van szó szerintem a legtöbb embernek (de nyugodtan javítsatok ki) a horoszkópos csillagképek, meg a göncöl, esetleg a medve jut eszébe. Azonban ennél lényegesen több csillagkép található. Ma kiválasztottam a kedvencemet. Értsd: rákerestem a Wiki barátomnál a csillagképekre és ez tetszett a legjobban.

Pegazus csillagkép


Nevét Pégaszoszról kapta, a görög mitológia mesés állatáról. Egy szárnyas ló, melyet Poszeidón a gorgók egyikével, Meduszával az Ókeanosz forrásainál nemzett.


Remélem, hogy ez valakinek mond valamit. Csak azért másoltam be, mert ettől okosnak tűntem. lol. Szóval tényleg olvassátok el a wikis cikket, mert ennél többel nem igazán tudok szolgálni.
Csak azért gondoltam, hogy erről írok, mert mégis ki ne akarna egy Pegazus nevű csillagképről olvasni. Szerintem nagyon király és még nem is hallottam róla.
Az fontos tudnivaló, hogy leginkább szeptemberben látható Magyarországon.

Köszönjük, hogy velünk tartottatok!


A.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy felvetetted a collab ötletet Anna! Nagyon élveztem! :)

    Ölel,
    Mrs. P.💙

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is! És örülök, hogy végigcsináltuk!
      Remélem máskor is készítünk valamit együtt:)

      Puszi,
      Anna♥

      Törlés