2016. augusztus 24., szerda

Inspirations || 2

Sziasztok!
Ma nem volt kedvem egy nagyon összetett bejegyzést készíteni, viszont összegyűlt egy pár kép, amit körülbelül 2 hónapja válogatok, a következő ilyen posztomhoz. Néha kellenek az ilyenek is, szerintem. Egyébként általában akkor számíthattok ilyen posztokra, ha nagyon #tumblrisztikus hangulatba kerülök. (Bocsi, ezt muszáj volt. Milyen menő szó már, hogy #tumblrisztikus?lol Mostantól kérlek titeket, hogy indítsuk el a #tumblrisztikus mozgalmat! Vagyis twitteren, facebookon, instagramon vagy csak a képeiteken használjátok ezt a hashtaget. Köszike:)
Tehát kezdődjön is az össze-visszaság Anna- módra.


Az előző ilyen posztot ide kattintva lessétek meg.
A bejegyzéshez ezt két a zenét ajánlom a leginkább (de természetesen bármi mást berakhattok vagy akár csendben is olvashatjátok):




Amúgy nem tudom, hogy miért vagyok ennyire belebuzulva hallgatok ennyi magyar számot mostanában, de hát ez van. 


Ez az idézet egy könyvből származik (Szívritmuszavar).



Boldogság.



Fél órán keresztül röhögtem ezen a képen, meg még napok elteltével is rámjött a nevetőgörcs. Istenem, nem hiszem el. Sírok. lol



Lehet, hogy tudjátok, de én nagy hát-fan vagyok. Szóval nekem nagyon fontos, hogy egy srácnak szép háta legyen. Na mármost adjunk két perc néma csendet HerriSztájlznak és a hátsó felének. Köszönöm.



Nektek mi jön ki? Én Bettyvel tornáztam. lol Már ha tornáznék bármikor is.



Most mondjátok azt, hogy nem gyönyörű.



Bakancslistás. Hey brit boyz! My name is Anna and I am single. (márkcsintás)


Ha már Nagy Márk és Bexi és ahww nemsokára 5. rész. Alig várom!^^



Miért nincs kék szemem?:c



/Amikor nincs életed és ezt csinálod egy egész délelőtt/



SziaMeki





A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése