2016. augusztus 8., hétfő

Manikűrvadász 27.

Sziasztok!
Valahogy minden Manikűrvadász után megfogadom, hogy nekem ehhez semmi közöm és, hogy nem veszek részt a következőben, mert béna vagyok stb stb. (Előző Manikűrvadászos posztjaim) De aztán mindig győz a nem is tudom pontosan mi. Csak egyszerűen ezt egy olyan jó kezdeményezésnek gondolom, hogy amikor meglátom a felhívást, szinte kényszert érzek ahhoz, hogy jelentkezzek. És igen tisztában vagyok azzal, hogy nem vagyok profi meg minden, de akkor is olyan jó.


Nekem most Akane-tól kellett vadásznom. Hosszas keresgélés után ezt a (már általa újraalkotott) manikűrt választottam.

Link

Elég egyszerűnek tűnt, ezért (is) választottam ezt. Aha. Aztán mikor nekiálltam, hogy akkor most megcsináljuk több problémába is ütköztem. Az első és legfontosabb az volt, hogy rájöttem, hogy nekem nincs is piros lakkom. lol. Szóval mentem is a Dm-be és vettem egy Essence piros lakkot. Nekem eléggé tetszett a színe. A másik szín szintén Essence. Valami aranyosabb (#cukiszó) színet szerettem volna, de szerintem így is okés. Na lássuk a remekművet, gyerekek!





Éééés ne haragudjatok a képekért sem.
Köszönöm megint csak a lehetőséget!


A.

4 megjegyzés: