2016. augusztus 30., kedd

Szólánc | Nyár

Sziasztok!
Még júliusban találtam rá erre a felhívásra, ami akkor még csak nagyon körvonalazódott. A Színes Lakkok című blogon hirdetődött meg ez a kezdeményezés. A lényege az, hogy mindig az aktuális házigazda választ egy következő témát a szólánc játék szabályai alapján. Vagyis a mostani házigazda kitalálta a nyarat témaként, a következőnek pedig r betűvel kell egy szót mondania és egy azzal kapcsolatos manikűrt kell majd készítenünk. Ti is csatlakozhattok hozzánk; itt utána olvashattok a szabályoknak.
Tehát, mint már említettem (meg a címben is olvashattátok) az első láncszem témája nem más, mint:
  • Nyár


Sokat gondolkoztam, hogy mégis milyen manikűrt készítsek el, tekintve, hogy az én kézügyességem megragadt valahol óvodás koromban, így elég korlátozott lehetőségem van ilyen téren is. Végül rájöttem, hogy nem kell ilyen görcsösen valami olyat készíteni, ami abszolút kötődik a nyárhoz, lehet esetleg a színekkel játszani. És én ezt választottam.
Az Essence leárazásokon sikerült beszereznem egy nagyon szép, igazi citromsárga árnyalatot (38- love is in the air). Ezt a lakkot a gyűrűsujjon díszítettem élénk kék kövekkel, amiről pedig a víz, vagy akár az ég jut eszembe. Végül pedig egy Cien fedőlakkal fejeztem be a körömfestést. (Erről a termékről lesz majd bejegyzés, mert terméktesztelésre kaptam és meg szeretném osztani veletek a véleményemet. Elöljáróban annyit, hogy ahhoz képest, hogy milyen olcsó, meg Lidl-s, én imádom.)





Nektek hogy tetszik? Emlékeztet titeket a nyárra?

A.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki! Arra a sárga lakkra már régóta fáj a fogam *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Réka :) Nagyon nagyon szép színe van, szóval csak ajánlani tudom.

      Törlés
  2. Az a sárga lakk engem is jól felpiszkált, és olyan szépen mutatnak rajta a kék kövecskék, abszolút nyárias díszítés, tetszik! :)

    VálaszTörlés