2016. szeptember 2., péntek

Napi rutin (nyár) | IDY

Ééééés máris elérkeztünk a 2. I Dare You-s posztomhoz. Elképesztő, hogy repül az idő, de tényleg. (Őszintén elég kevés kép született, amiért elnézést is kérek.)
A téma (amit Nati talált ki):

  • Napi rutin (képekkel)




A reggelemet általában olyan 10-11 órakor kezdtem egy bögre kakaóval vagy kávéval, mikor hogy. Miután felébredek mindig kell még minimum egy olyan 15-20 perc, mire ténylegesen ébren leszek, és ezt a szünet alatt nem apróztam el.



Ugyanis minden átlagos, eseménymentes napomat körülbelül délig az ágyban töltöttem, videókat nézve, Wattpad-et olvasgatva és egyéb blogokon nézelődve, Intagrammozva. Szóval a szociális életem körülbelül itt ki is merült.
Miután megkajáltam (ebéd, khmm...) bevágódtam a gép elé és ott kockultam, ameddig csak lehetett ameddig csak nem lett vérvörös szemem.

Jó itt éppen hamarabb blogoltam, de lényegtelen...
Azonban az a nap, amit ma bemutatok kissé különlegesebbre sikerült, mivel voltam fodrásznál is. (Majd lesz róla szó később)


Majd később elmentünk vásárolni a sulira (amiről szintén lesz szó a későbbiekben) és ott találtam ilyen menő dolgokat, amik tuti, hogy lesznek a szülinapi bulimon. Na azért, na.


Aztán hazaérve már csak kockultam. Szóval amint láthatjátok az én átlagos napom a világ legunalmasabb napja címet is elnyerhetné, mert abszolút semmi érdekes nem történik velem ilyenkor se.

A.

2 megjegyzés: