2016. február 9., kedd

Valentin-nap| Mit vegyek Neki?

Sziasztok!
És igen! Elkezdődött hivatalosan is a Valentin-napi sorozat a blogon. Juhú. Ma néhány olcsó vagy DIY ajándékötletet hoztam nektek, amit könnyen el tudtok készíteni. Szóval hogyha nagyon egyedi és személyre szabott ajándékkal szeretnétek meglepni párotokat, akkor olvassátok el a bejegyzést és inspirálódjatok.
Először is már készítettem egy ilyen DIY bejegyzést (ide kattintva olvashatjátok el ), amit akkor ajánlok, ha nagyon minimál ajándékot adnátok, de az is édes, szerintem:) Én tuti örülnék neki. Meeert
természetesen ez a nap sem a méregdrága ajándékokról szól, hanem a szeretetről, szerelemről. Szóval ne nagyon szaladjon el veletek a paci! (#elszaldtvelemapaci)



Szóval kezdjük is el!



1.
Rejtsetek el a kis borítékokba apró kedvességeket, üzeneteket és mondjuk szabjátok meg, hogy melyiket melyik nap nyissa  ki az illető. Ahogy a képen is van, használjatok színes vagy mintás papírt a borítékhoz, úgy még szebb.


2.
Gyűjtsetek össze néhány dolgot, amit szerettek a barátotokban és ezt így írogassátok le a kártyákra, majd fűzzétek össze és dekoráljátok! Nagyon kreatív és különleges ajándék.


3.
Nos mind tudjuk, hogy a férfiak/srácok/pasik/fiúk szívéhez, vezető út a hasa:D Ehhez nincs hozzáfűzni valóm. Oreo♥



4.
Szerintem egy ilyen, vagy ehhez hasonló bögre is tökéletes ajándék. Te is rá tudod írni a saját üzeneted és minden reggel tutira eszébe fogsz jutni.


5.
A párna is mindig jó megoldás. Adhatsz ilyet is, vagy amire te hímeztél, esetleg egy közös képeset is.

Most ennyi fért bele a bejegyzésbe. Nemsokára érkezek.


A.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése